Długa drabina
Najpierw musimy zrobić plik drabina4503.lua a jego zawartość to:
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos)
local i460 = {x=183, y=100-1, z=3} -- pozycja itema 460 o uid 4503
if isPlayer(cid) == TRUE then
doTeleportThing(cid,i460)
else
return 0
end
end
-1 - gdzie ma stanąć gracz, oś y to:
|
| - gracz
|
linia pionowa czyli jeśli damy +1 to gracz pojawi się tu:
|
|
| - gracz
jeśli damy -1 to:
| - gracz
|
|
Czyli wiecie o co chodzi.
Dodajemy jeszcze linijkę:
Spoiler:
<action uniqueid="4503" script="drabina4503.lua"/>
Do:\data\actions\actions.xml
Robimy jeszcze jeden skrypt:
Spoiler:
function onStepIn(cid, item, pos)
local drabina = {x=183, y=100, z=7} -- wspolrzedne drabiny o uid 4503 (gdzie ma sie pojawic gracz)
if isPlayer(cid) == TRUE then
doTeleportThing(cid,drabina)
else
return 0
end
end
i dodajemy linijkę do:\data\movements\movements.xml
Spoiler:
<movevent event="StepIn" itemid="4504" script="460_4504.lua"/>
I to wszystko
Skrypt nie mój
Offline